#1
Ostrzeżenie 
I. Organizatorzy (Rada Ligi Miast)
Speed
Henrik

W razie pytań proszę o zgłaszanie sie do nich


II.Drużyny

1. Jeden klan może posiadać w swoim składzie od 5 do 8 drużyn.
2. Nie ma ograniczeń co do ilości klanów w "rodzinie klanowej"
3. W pojedynku mogą wystąpić drużyny z lig:
1) E-6 liga
2) E-6 liga
3) E-6 liga
4) E-6 liga
5) E-6 liga

III. Zasady rozgrywek


1. Pojedynek rozgrywany jest w Piątek w godzinach od 18-20.
2.Do godz. 24 w Sobotę poprzedzającą mecz, kapitan (bądź jego zastępca) klanu gości podaje np 5 drużyn, które wystąpią w pojedynku. O swoim wyborze kapitan klanu gości informuje na forum (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym tabel oraz tzw. rozpiski na mecze). Robi to według schematu:

Klan A - Klan B

1. vs Drużyna (Nick)
2. vs Drużyna (Nick)
3. vs Drużyna (Nick)
4. vs Drużyna (Nick)
5. vs Drużyna (Nick)

3.Do godz. 24 w Niedzielę poprzedzający mecz kapitan (bądź jego zastępca) klanu gospodarzy dobiera do 5 przeciwników 5 zespołów ze swojego klanu i tym samym sporządza harmonogram spotkań (kto z kim). 5 zespołów z klanu gospodarzy zostaje tym samym zobligowanych do wysłania wyzwania swojemu przeciwnikowi na najbliższa kolejkę. O swoim wyborze kapitan klanu gospodarzy powinien podać na forum (w specjalnie do tego celu założonym temacie dotyczącym tabel oraz tzw. rozpiski na mecze). Robi to według schematu:

Liga X

Miasto A – Miasto B

Klan A - Klan B

1. Drużyna (Nick) vs Drużyna (Nick)
2. Drużyna (Nick) vs Drużyna (Nick)
3. Drużyna (Nick) vs Drużyna (Nick)
4. Drużyna (Nick) vs Drużyna (Nick)
5. Drużyna (Nick) vs Drużyna (Nick)
4.Drużyny klanu gospodarzy występują na własnym torze
5.Drużyna klanu gospodarzy biorąca udział w najbliższym meczu "LM" ma obowiązek wysłać wyzwanie do Poniedziałku do godz. 24 swojemu przeciwnikowi.
6.Drużyna klanu gości, która została wyzwana na mecz w "LM" ma obowiązek przyjąć wyzwanie do Wtorku do godz. 24.
7.Po podaniu składu jest zakaz edytowania postu jedyne jego poprawki można zrobić w następnym poście



IV. Podawanie wyników

1.Za zwycięstwo w pojedynku drużyna może otrzymać 2 pkt na konto klanu, za remis 1 pkt, a za porażke 0.
2.Do godziny 24 w sobote kapitanowie klanu są zobowiązani podać wyniki meczu, według schematu:

Klan A - Klan B X:X

Drużyna 1 - Drużyna 1 X:X
Drużyna 2 - Drużyna 2 X:X
Drużyna 3 - Drużyna 3 X:X
Drużyna 4 - Drużyna 4 X:X
Drużyna 5 - Drużyna 5 X:X

V. Walkovery WO

1. WO zgłaszamy w temacie do tego wyznaczonym wg schematu:

Pojedynek: Klan A - Klan B
Mecz: Drużyna A vs Drużyna B
WO dla:
Powód:

2. WO zgłaszamy gdy:
- Klan nie wystawi składu w czasie wyznaczonym
- Drużyna przeciwna nie wyśle lub nie przyjmie zaproszenia na mecz
- Drużyna przeciwna ma zajęty termin
- Drużyna przeciwna jest źle wystawiona do meczu
- Walkower zgłaszamy najpóźniej do czwartku do godziny 24:00

3. Kary za WO:
- 1 WO - ostrzeżenie
- 2 WO - zakaz jazdy na 1 kolejke
- 3 WO - zakaz jazdy na 2 kolejki
- 4 WO - wykluczenie drużyny z rozgrywek

4. Kary klanowe:
Kara klanowa jest równoznaczna z 1 WO dla każdego zawodnika z klanu.