Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Silnik meczowy...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Na wstepie napisze, ze jesli sa prowadzone jakiekolwiek kroki w celu zmian w silniku meczowym prosze poprostu o zignorowanie tego tematu/usuniecie przez administracje, aczkolwiek ja sam nic nie zauwazylem na liscie zmian/forum.

Po pierwsze (i najwazniejsze) silnik meczowy...
-biegi sa monotonne, kazdy z zawodnikow przez caly mecz zdobywa +/- 0.1 sekundy od sredniej czasu max, najprostszym sposobem by to udowodnic sa chociazby turnieje indywidualne, gdzie po 4 biegach mozna wrecz wskazac klasyfikacje ostateczna ba malo tego zdobycze punktowe (15,14,13....1,0), to samo tyczy sie sparingow/ligi z ta roznica ze w meczu ligowym "psuja sie motocykle" przez co czasy sa gorsze ale proporcjonalne, mozna wprowadzic wiele rzeczy by to poprawic
-wspomniany wczesniej stan motocykla nie powinien po 1. w az takim stopniu wplywac na czasy zawodnikow (okolo sekunda przy 5 biegach), po 2. wnioskujac z punktu pierwszego, aktualny stan stawia w lepszej pozycji kluby bogatsze, tych ktorych stac na naprawe maszyn wrecz co bieg!, a co za tym idzie czestsze remonty. po 3. stan motocykla powinien jedynie wplywac na mozliwosc defektu, jesli juz tak ma pozostac to przynajmniej powinny zostac wprowadzone jakies ograniczenia np. brak mozliwosci naprawy (nie zmiany) motorka podczas meczu lub tez doliczyc uszkodzenia dopiero po meczu, po 4. sama mozliwosc defektu powinna byc mozliwa nawet przy 100% stanie motocykla tylko ze poprostu bardzo mala (przykladowo kolo 0.2%)

Po drugie (juz po za silnikiem):
-kwestia rozbudowy stadionu nie powinno byc czegos takiego ze ktos chce np. dobudowac jedno miejsce "stojace" i placi za to bodajze 70zł powinna byc suma odpowiednio dla kazdej z mozliwosci rozbudowy, ktora bedzie doliczana do samego kosztu miejsc, niech nikt mi nie mowi ze "a bo tak jest u konkurencji" fakt jest ale wg. mnie to jest logiczne i oczywiste, sprowadzenie odpowienich "maszyn" w celu rozbudowy, robotnikow itd. itd

Gram tutaj ledwie niecały tydzien i moge sie w kilku sprawach mylić, a z pewnoscia te rzeczy co wypisalem moga, (ba napewno) z perspektywy wyzszych lig wygladac inaczej dlatego tez prosze o wyrozumialosc.
Powracajac do samych kosztow, zysk ze sponsorow starcza ledwie na wypłaty, doliczamy do tego naprawy motocykli co mecz + w przypadku wzmocnien i niedaj co ujemnych finansow odsetki, przychodzi co do czego i przy odrobinie szczescia mozemy byc nawet do tylu patrzac w rozrachunku 2 tygodniowym (wyjazdowy mecz oraz domowy)

Wszystkie te zmiany nie sa trudne do wprowadzenia jedynie kwestia kilku zmian w kodzie, osobiscie w przypadku losowosci myslalem nad % szansy na wyprzedzenie oczywiscie z rozsadkiem, to jednak tez uwazam za jedynie dodanie kilku zmiennych i lekkiej modyfikacji kodu.

Ps. sorki za brak interpunkcji ale akurat mam taka chwile w zyciu gdzie czas to pieniadz a raczej matura... i jeszcze raz - ja jedynie nawoluje do dyskusji a nie koniecznosci naglej zmiany czegokolwiek, poprostu mi to osobiscie nie pasuje, mam nadzieje ze czesc problemow jedynie wynika z mojego krotkiego stazu na SW.
Po rozbudowaniu stadionu zyski z biletów sa całkiem spore, ok. 400k na czysto, chyba że znowu bedzie jakiś babol z kibicami jak pod koniec ost. sezonu
Wyższa liga wieksze wpływy od sponsorów.
" owracajac do samych kosztow, zysk ze sponsorow starcza ledwie na wypłaty, doliczamy do tego naprawy motocykli co mecz + w przypadku wzmocnien i niedaj co ujemnych finansow odsetki, przychodzi co do czego i przy odrobinie szczescia mozemy byc nawet do tylu patrzac w rozrachunku 2 tygodniowym (wyjazdowy mecz oraz domowy)"

najdrozej z tego co pamietam wychodzi utrzymanie stadionu u mnie i uwierz mi ze i tak wychodze na mały cotygodniowy plus!! z prostego powodu wybrałem takiego sponsora zeby wpływy pokrywały mi cotygodniowe wydatki na : stadion,wypłaty itd!! nie licze napraw

Nagroda za 1 miejsce: 720 000 zł
Nagroda za 2 miejsce: 630 000 zł
Nagroda za 3 miejsce: 360 000 zł
Nagroda za miejsca 4 - 6: 31 500 zł
Nagroda za miejsca 7 - 10: 22 500 zł
Tygodniówka: 180 000 zł

a dodam ze mam duzy stadion i bardzo duzo płace na jego utrzymanie!! jak wybrałes sponsora co daje ci mało tygodniowo to bedziesz dopłacał ( tak miałem 2 sezony temu)
zaczynasz gre w SW wiec zacznij rozbudowywac stadion bo sie opłaca i zwraca sie bardzo szybko pzdr
Hmm.. nie do konca mi chodzilo o to. Mam na mysli glownie to ze czasy uzyskiwane przez zawodnikow sa zbyt uzaleznione od wytrzymalosci motocykla, co narzuca potrzebe naprawy ich jak najczesciej, co za tym idzie remontu (koszty przy okazji)! Przy odrobinie pecha trafiajac do grupy w 6 lidze gdzie jest duzo graczy aktywnych mozna napotkac pewne problemy. Wniosek z tego taki ze manager co np. skupil sie na wlasnie owych naprawach co mecz a nawet bieg, moze wyjsc o wiele lepiej na tym niz manager co wzmocnil swoj sklad, a np. naprawia motocykle co 2 mecze.

5 biegow to okolo 0.8 sekundy straty, zakladajac ze druzyny jada wyrownanymi skladami(gdzie sredni uzyskiwany czas przez 2 druzyny rozni sie minimalnie) roznica nawet tych 0.2s na bieg moze miec ogromne znaczenie.
Nie powinno dochodzic do sytuacji gdzie piaty pod wzgledem uzyskiwanych czasow senior przy naprawach co bieg stawal sie nagle liderem druzyny w przypadku gdy tym "lepszym" sie nie naprawia.

Wazne! >>
Ja nie daze do tego by w jakis sposob, "okroic" koszta, bo na tym wlasnie gra polega by odpowiednio wybrac sponsora, decydowac odnosnie rozbudowy stadionu, transferow itd itd. Tylko by stan motocykla nie wplywal az tak na jazde zawodnikow, niech one sie psuja tak jak jest teraz, niech manager naprawia je co mecz/bieg jesli tak bardzo chce, tylko niech one nie powoduja az takich strat w uzyskiwanych czasach. Na ta
Osobiscie twierdze stan motocykla powinien wplywac jedynie na mozliwosc defektu, ewentualnie w minimalnym stopniu na jazde pod warunkiem ze beda one sie psuły co mecz a nie co bieg.

Szczerze mowiac zakladajac ten temat bardziej myslalem jednak nad wspomniana na poczatku losowoscia w biegach, bo o ile pomiedzy dwoma meczami widzimy roznice, o tyle jesli wezniemy pod uwage 2 biegi (ba nawet 5 biegow) to niestety jej nie ma.
Może i faktycznie kondycja powinna mieć wieksze znaczenie im wyzszy poziom kondycji tym zawodnik robi bardziej podobne czasy ...

Co do sprawy z motrorami i czasami nei bd isie odnoslił, jak dla mnie ot jest wszystko si w tej sprawie... raz w tygodniu mozna sie zalogować na lige i ponaprawiać te motorki.
(2012-04-25, 15:39:46)specjal2009 napisał(a): [ -> ]Może i faktycznie kondycja powinna mieć wieksze znaczenie im wyzszy poziom kondycji tym zawodnik robi bardziej podobne czasy ...
Umiejetnosci np. kondycja jak najbardziej ale nie stan motocykla.

(2012-04-25, 15:39:46)specjal2009 napisał(a): [ -> ]Co do sprawy z motrorami i czasami nei bd isie odnoslił, jak dla mnie ot jest wszystko si w tej sprawie... raz w tygodniu mozna sie zalogować na lige i ponaprawiać te motorki.
Oczywiscie mozna a nawet trzeba! Nieobecnosc podczas meczow a w szczegolnosci ligowych mija sie praktycznie po czesci z sensem tej gry, jednak zdarza sie, tylko caly czas powraca problem tego ze naprawianie motoru co bieg, a nie co mecz daje kolosalna jak na moje roznice a w szczegolnosci gdzie mecz jest na styku.