Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Sprawnosc motocykla po defekcie.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Nie glupi jest Twoj pomysl Jack21,chociaz uwazam ze to byloby pojscie na latwizne. Po pierwsze,przypadki losowe (kontuzje,defekty) napewno nie beda sie zdazac w kazdym meczu,tylko losowo raz na jakis czas. Po drugie nikogo nie faworyzuje tylko mysle ze zachecaloby to graczy do bycia podczas meczu online a chyba o to chodzi a nie logowanie np 4 razy w miesiacu. Po trzecie,czasami sam nie moge byc obecny na meczu i jakos nie narzekam,przegram,trudno. Chce po prostu zeby ta nasza gra jeszcze bardziej wciagala,zeby byla ciekawsza i zeby czasami potrafila zaskoczyc gracza. Teraz gdy mam troszke lepszego przeciwnika to nie mam potrzeby byc online bo wynik jest do przewidzenia i chocbym nie wiem co robil to nic nie zmienie a dzieki tym byc moze drastycznym zmianom z pozoru latwy mecz moze okazac sie arcytrudny. Taka nieprzewidywalnosc jest moim zdaniem bardzo potrzebna tej grze.Moze masz racje z tym automatyzmem jednak ja bylbym przeciw bo takimi sprawami powinien zajmowac sie manager,w koncu od czego jestesmy?
(2012-09-06, 15:33:17)guti napisał(a): [ -> ]Siwetny pomysł, choc z tymi 20% WYTRZYMALOSCI TO CHYBA ZA DUZO. Ja bym optowal za % takimi, przy ktorych max spadek powoduje czas gorszy o 1 sekunde od czasu sprzed defektu.
Czyli reasumujac 0,25 ; 0,50 ; 0,75, 1 sek
Stefik ma tam wzory więc bez problemu to obliczy
A pomysl super bo bardzo urealnia rozgrywki

guti jestam za, mniej wiecej o takich stratach czasowych myslałem piszac procenty...

Marek79 - zgadza sie czasami w realu tak jest ze jak sie sprzet rozsypie to zawodnik staje sie mniej skuteczny, ale pomysl... jesli wytrzymałosc motoru ulegnie zmiejszeniu tak jak napisalem wczesniej to zawodnik bedzie skuteczniejszy ? odpowiem, nie, nie bedzie skuteczniejszy bo bedzie wlniejszy o np powyzsze proponowane czasy... do tego prawdopodobnie zwiekszy sie mozliwosc kolejnego defektu bo motor bedzie miał zmniejszona wytrzymałosc... obrazowo : 3,3,d,2,1 lub 2,d,1,1,d

grzyb... bylbym sklonny to zaakceptowac ale potrzebne sa konkrety. Ciekawy jestem co o tym wszystkim mysli Stefik,chcialbym zeby sie wypowiedzial.
grzyb... ja również popieram twój pomysł choć myślę że ilość procentów jest jeszcze do omówienia wg mnie trochę za duża, ale straty w czasie są trafione
Widze ze temat powoli umiera,trudno.
My wyraziliśmy swoją opinięDuży uśmiech czekamy na "górę"Język
Moja propozycja to:

W przypadku defektu wytrzymałość motoru spada np:

3% - o 30%
8% - o 20%
89% - o 10%

I zablokowałbym możliwość kupowania i naprawiania motorów w czasie meczu.

Miłe łatwe i przyjemne Uśmiech

faworyzowałoby to graczy online, którzy mieliby możliwość przypisania rezerwowej maszyny do zawodnika (o ile przed meczem miał 2 maszyny na stanie ) a za razem gracz, który jest ofline nie straciłby zawodnika z powodu defektu (były propozycje aby rozsypał się motor)

Czemu naprawiania motoru byś zabronił??? Po co wtedy być online ??? Jaki sens bycia online widzisz jak przy dobrym stanie motoru nie masz defektu

Po za tym jak się komuś podczas biegu zerwie łańcuch to nie wymienia od razu całego motoru.
W tym iż jesli jesteś online możesz przypisać rezerwowy motor jako domyslny, to będzie handycap, znaczący Uśmiech

Blokowałbym bym naprawianie aby nie było sytuacji iż mocno dobity motor po poważnym defekcie zostałby w kilka sekund doprowadzony do idealnego stanu. Od tego byłaby rezerwowa maszyna.

Ogólnie jestem na nie, naprawianiu motorów w czasie zawodów. Przed zawodami owszem ale w trakcie zawodów na nie Uśmiech

Dlaczego jesteś na nie dla naprawiania przecież nie zawsze psuje się cały motocykl, czasem sprzęgło czasem łańcuszek różnie bywa wg mnie naprawianie jest ok ale wydaje mi się zresztą już o tym pisałem że w parku maszyn nie powinien być tylko motocykl powinny być też części jak np opona, sprzęgło itp i wtedy defekt danego elementu i możliwość naprawy jak najbardziej a jeśli ktoś nie jest online to powiedzmy zakładają mu jakąś zużytą część, np 60 czy 70% sprawności danej części
Mielibysmy okropne rozdrobnienie w grze,w az takie szczegoly chyba nie warto sie pchac. Nie wiem tez czy byloby takie cos mozliwe od strony technicznej gry. Jesli chodzi o czesci do motoru to jestem na NIE.
Dokladnie, gra powinna mieć w sobie prostote a za razem pole do manewru Uśmiech
(2012-09-23, 19:04:43)pj007 napisał(a): [ -> ]Dokladnie, gra powinna mieć w sobie prostote a za razem pole do manewru Uśmiech

I właśnie w tym momencie gra to ma.

Co do stanu motoru po defekcie to raczej powinien być motor tak jak po przejechanym biegu. Nie pogrążajmy bardziej nieobecnych.
To niech chociaz traci np 5%
Może i tak ale to i tak od nas nie zależy
Stron: 1 2 3