Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Mam 2 pytania na starcie :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam jestem tutaj nowy i na starcie mam dwa pytanka.
1. Generalnie rzecz ujmując jest to gra, i sądzę że nikt nie powinien być w jakikolwiek sposób obrażany itd.
Jestem z Zielonej Góry i jestem "normalnym kibicem" wszelkie animozje klubowo kibicowskie są mi obce.
Myślę że nazwa gracza
anty falubaz (4337)
propaguje niechęć i nienawiść, czyli coś czego na razie nie rozumiem (no chyba że w grze jest to dozwolone)

2. Po przeczytaniu regulaminu itd wiem że nakłanianie kogoś do transferu czy reklamowanie zawodnika z LT jest zabronione. Klub założyłem wczoraj a otrzymałem już dwie takie poczty które nakłaniają mnie do zakupu, pomimo iż i tak LT działa u "nowych" po tygodniu... czy jest jakaś ikonka do zgłaszania tego typu wiadomości?

Pozdrawiam Emil
Pytanko 1- Myślę że w tym temacie powinien wypowiedzieć się ADMIN, aczkolwiek z tego co mi wiadomo w regulaminie nic nie ma o nazwach drużyn więc chyba panuje dowolność. Pytanko 2- Reklamowanie zawodnika raczej nie jest zabronione gdyż nawet na forum są ogłoszenia transferowe mimo że jest przecież LT. Wyraziłem tu tylko moje zdanie,może jakoś pomogłem. Pozdrawiam i życzę sukcesów.
1. Uważam, że jeśli nie będzie Ci nic pisał, czy coś, to myślę, że nazwa drużyny nie powinna przeszkadzać, bo pewnie jest to Gorzowianin, gdzie jak wszyscy wiemy panuje kosa na linii Gorzów - Falubaz.

2. Jeśli dostajesz takie wiadomości, to można zablokować użytkownika (pozycja nr. 10 w Opcjach drużyny na profilu). Dodatkowo wydaje mi się, że oferty na PW są zabronione, bo od tego jest forum, ale tego pewien nie jestem, bo być może pomyliło mi się z innym managerem.
[quote='Zielony815' pid='27195' dateline='1352217655']