2015-03-30, 14:54:08
1.Organizatorzy :
-XXX46
-betard
2.W turnieju mogą wystartować wyłącznie drużyny z 2 ligi .
WAŻNE Turniej bez odpadania drużyn
3.Maksymalnie mogą wystartować 32 zespoły.
4.W DM2ligi wystartują drużyny które jako pierwsze wyślą zgłoszenie na forum.
Wzór zgłoszenia NAZWA DRUŻYNY+LINK
Zapisy trwają od 30 marca do 13 kwietnia do godziny 15:00
5.System rozgrywek .
W 1 rundzie 12 ekip zostanie podzielone na 2 grupy po 6 drużyn
Każda drużyna pojedzie 10 spotkań
Drużyny które zajmą w grupie m-ca 1-2 pojadą o pozycje 1-4
Drużyny które zajmą w grupie m-ca 3-4 pojadą o pozycję 5-8
Drużyny które zajmą w grupie m-ca 5-6 pojadą o pozycję 9-12
2 runda to play off
Tutaj jedziemy 1/2 i F każda drużyna o inne m-ce
Cały turniej będzie trwać 14 tygodni i nie będzie podwójnej kolejki ligowej
6.Turniej odbywa się w środy w postaci sparingów .
7.Przydział do grup jest losowy .
8. Turniej będzie podzielony na fazę grupową i play off
9. Sytuacje sporne przy ustalaniu kolejności w grupach
O wyższym m-cu w tabeli decyduje
a) większa ilość dużych pkt
b) większa ilość zwycięstw
c) lepszy bilans mpkt
d) lepszy bilans mpkt w bezpośrednim meczu
e) mniejsza suma czasów w bespośrednim meczu
f) mniejsza suma czasów ze wszystkich meczy
g) w przypadku dalszego remisu odbędzie się dodatkowy mecz na torze wylosowanej drużyny
h) jeżeli i ten mecz nie przyniesie rozwiązania to zastosowanie ma pkt e
i) jeżeli dalej nie ma rozwiązania o wyższym m-cu w tabeli decyduje większa ilość zwycięstw biegowych ze wszystkich meczy
10. START TURNIEJU 15 KWIETNIA
10. Osobą odpowiedzialną za wysłanie zaproszenia jak i opublikowanie linku na forum jest gospodarz danego meczu.
Zapki i link na forum należy zamieścić najpóźniej do poniedziałku do godz. 20
Mecz może się odbyć w innym terminie ale trzeba o tym poinformować organizatorów i rywala.
11. Kary.
Za nie wystawienie składu lub też nie zorganizowanie meczu oraz nie opublikowanie linku do meczu na forum jest kara -1 pkt
W przypadku gdy ktoś ma problemy z forum należy link podesłać do mnie (XXX46) na PW w grze
Jeżeli mecz się nie odbędzie z winy gospodarza danego meczu to ta drużyna dostaje -1 pkt oraz 0:40 mpkt a druzyna gości dostanie 2 pkt oraz 40:0 mpkt
Jeżeli ktoś nie mógł zorganizować danego meczu w terminie to może go za zgodą rywala pojechać w innym terminie
Od WO istnieją odwołania ale muszą one trafić one do mnie na PW w grze i jeżeli uznam wytłumaczenie danej drużyny za sensowne wtedy zezwolę na mecz w innym terminie
W związku z tym że nie chcemy mieć dużej ilości WO drużyna która nie będzie z nami i innymi graczami współpracować zostanie ukarana banem na start we wszystkich organizowanych przeze mnie i betarda turniejach w kolejnym sezonie
12. Nagrody prawdopodobnie będą wyglądały tak ale jeszcze ze Stefikiem o nich nie rozmawiałem :
1m-ce = 4 tyg VIP
2m-ce = 2 tyg VIP
3m-ce = 1tyg VIP
-XXX46
-betard
2.W turnieju mogą wystartować wyłącznie drużyny z 2 ligi .
WAŻNE Turniej bez odpadania drużyn
3.Maksymalnie mogą wystartować 32 zespoły.
4.W DM2ligi wystartują drużyny które jako pierwsze wyślą zgłoszenie na forum.
Wzór zgłoszenia NAZWA DRUŻYNY+LINK
Zapisy trwają od 30 marca do 13 kwietnia do godziny 15:00
5.System rozgrywek .
W 1 rundzie 12 ekip zostanie podzielone na 2 grupy po 6 drużyn
Każda drużyna pojedzie 10 spotkań
Drużyny które zajmą w grupie m-ca 1-2 pojadą o pozycje 1-4
Drużyny które zajmą w grupie m-ca 3-4 pojadą o pozycję 5-8
Drużyny które zajmą w grupie m-ca 5-6 pojadą o pozycję 9-12
2 runda to play off
Tutaj jedziemy 1/2 i F każda drużyna o inne m-ce
Cały turniej będzie trwać 14 tygodni i nie będzie podwójnej kolejki ligowej
6.Turniej odbywa się w środy w postaci sparingów .
7.Przydział do grup jest losowy .
8. Turniej będzie podzielony na fazę grupową i play off
9. Sytuacje sporne przy ustalaniu kolejności w grupach
O wyższym m-cu w tabeli decyduje
a) większa ilość dużych pkt
b) większa ilość zwycięstw
c) lepszy bilans mpkt
d) lepszy bilans mpkt w bezpośrednim meczu
e) mniejsza suma czasów w bespośrednim meczu
f) mniejsza suma czasów ze wszystkich meczy
g) w przypadku dalszego remisu odbędzie się dodatkowy mecz na torze wylosowanej drużyny
h) jeżeli i ten mecz nie przyniesie rozwiązania to zastosowanie ma pkt e
i) jeżeli dalej nie ma rozwiązania o wyższym m-cu w tabeli decyduje większa ilość zwycięstw biegowych ze wszystkich meczy
10. START TURNIEJU 15 KWIETNIA
10. Osobą odpowiedzialną za wysłanie zaproszenia jak i opublikowanie linku na forum jest gospodarz danego meczu.
Zapki i link na forum należy zamieścić najpóźniej do poniedziałku do godz. 20
Mecz może się odbyć w innym terminie ale trzeba o tym poinformować organizatorów i rywala.
11. Kary.
Za nie wystawienie składu lub też nie zorganizowanie meczu oraz nie opublikowanie linku do meczu na forum jest kara -1 pkt
W przypadku gdy ktoś ma problemy z forum należy link podesłać do mnie (XXX46) na PW w grze
Jeżeli mecz się nie odbędzie z winy gospodarza danego meczu to ta drużyna dostaje -1 pkt oraz 0:40 mpkt a druzyna gości dostanie 2 pkt oraz 40:0 mpkt
Jeżeli ktoś nie mógł zorganizować danego meczu w terminie to może go za zgodą rywala pojechać w innym terminie
Od WO istnieją odwołania ale muszą one trafić one do mnie na PW w grze i jeżeli uznam wytłumaczenie danej drużyny za sensowne wtedy zezwolę na mecz w innym terminie
W związku z tym że nie chcemy mieć dużej ilości WO drużyna która nie będzie z nami i innymi graczami współpracować zostanie ukarana banem na start we wszystkich organizowanych przeze mnie i betarda turniejach w kolejnym sezonie
12. Nagrody prawdopodobnie będą wyglądały tak ale jeszcze ze Stefikiem o nich nie rozmawiałem :
1m-ce = 4 tyg VIP
2m-ce = 2 tyg VIP
3m-ce = 1tyg VIP