Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Obniżka poziomu zawodnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
temat do zamkniecia bo bedziecie sie spierac bez konca! powtorze- sila 75 to jest nic TYLKO 100 sie liczy Uśmiech
Popieram Pereza temat do zamknięcia, Arek i tak wie lepiej, Arek i tak nic z tym nie zrobi, Arek mimo ambicji na początku już ma wszystko w d...
(2019-01-09, 19:33:32)GM_Arek napisał(a): [ -> ]a tak swoją drogą, sprawdziłem też poziomy dla niższych silników, i ZAWSZE przesiadka na silnik mocniejszy związana jest z chwilowym osłabieniem czasów zawodnika - dalszy trening Siły oczywiście te czasy poprawia. I różnica ta jest nawet większa niż w przypadku przesiadki ze 110 na 120. I jakoś nikomu to nie przeszkadzało do tej pory? tak było i jest od początku gry (czyt: zanim tu trafiłem)

co Ty pier... sorry ale już nie wytrzymałem...nigdy tak nie było i nie ma tak przy każdej przesiadce na silnik mocniejszy tylko przy przesiadce ze 110 na 120... Ty masz chyba jakieś problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo coś innego sam już nie wiem co i jak to nazwać. Popierałem zmiany jakie próbowałeś wprowadzać w grze ale upór w tym temacie jest już kur...nie do opisania i zrozumienia.
wojtas: grubo się mylisz. Arek właśnie tu wbił bo chciał coś z tym zrobić, ale skoro widzę to co opisałem powyżej, że przeskok jest ZAWSZE...

jacek: zastanawia mnie jak w ogóle można mówić o pier..iu do osoby która ma przed nosem silnik meczowy...
I nie, nie mam problemów z czytaniem i rozumieniem. widzę skrypt i widzę w nim, że współczynnik "bólu d.." przesiadki na motor 120 jest mniejszy aniżeli przesiadki choćby ze 100 na 110. No ale możliwe że wiesz lepiej, a TO JA mam problemy ze zrozumieniem co się do mnie pisze
Arek nie mylę się. Bo uznałeś, że skoro błąd jest nie tylko w tym wypadku, ale też i przy innych to juz dla Ciebie nie jest to błąd, tylko prawidłowość. Przy słabszych motorach często jeden skok powoduję przesiadkę na inny, przy 120 jest to najbardziej zauważalne, bo by czasy znów były sensowne trzeba pól sezonu.
Generalnie cały ten silnik to błąd, w treningu wspólnym 6 zawodników z różnymi skillami notuje identyczne czasy na dwóch różnych nawierzchniach! Wieczorem podam Wam jeszcze ciekawszy przykład, śmiech na sali.
wojtas, tu nie chodzi o to, że błąd uznałem za prawidłowość, ale osłabienie czasów zawodnika przy każdej przesiadce na lepszy silnik występuje tu od niepamiętnych czasów i tak zostało to stworzone (co wziąłem za oczywistość przy konstruowaniu obecnego silnika), i jest dużo większe niż w przypadku ostatniej przesiadki ze 110 na 120. bardziej zastanawia mnie tylko, dlaczego tylko w tym ostatnim przypadku jest to bardziej zauważalne..

Brad, również czekam na te przykłady, bo jest to niemożliwe, i podejrzewam jakiś błąd

Misiek81

Błąd to zrobiliście również dziś bo poszły skoki a brak moim zdaniem dodatkowych dni treningowych ,a co do silnika i powyższego tematu to moje zdanie jak kolegów zrobiliście taki bubel tym silnikiem że sami się w tym pogubiliście i teraz próbujesz Nam wkręcać że czarne jest białe choć sami wiemy że jest inaczej a My ciemni nie jesteśmy
Arek dlatego jest to bardziej zauważalne przy 120, bo dłużej trzeba czekać na poprawę wyników. Jeżeli tak było na poprzednim silniku to widać miało to mniejszy wpływ na czasy zawodnika. W nowym silniku który miał wyrównać znaczenie wszystkich skilli jest tak, że liczy się siła i dłuuuuugo długo nic.
Rozumiem, ze fakt o tym, ze zmiana nawierzchni nic nie zmienia przeszedł bez slowa ? Arku przykład drugi masz na PW, wraz z GM_Kuba . Generalnie chodzi mi o to, ze opis skilli z FAQ pod dana nawierzchnię nie działa w praktyce, technika i prowadzenie nie ma większego wpływu na zmiane nawierzchni Uśmiech
Brak nowych postów - zamykam.
Stron: 1 2 3 4