Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Trenerzy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,

Mam taką propozycję otóż silnik się zmienił, a juniorzy trenują dalej po staremu... Chodzi o to, aby zmienić pary umiejętności jakie są trenowane w szkółce. Dlaczego? Otóż, dlatego, że obecnie kondycja i start, sprawdzają się jedynie w zależności od pogody i to raczej w niewielki sposób i najbardziej stratni są juniorzy trenujący siłe, bo oprocz sily trenują umiejętność "poboczną", a nie główną jak w przypadku treningu na tor grząski, gdzie są ruszone Technika i Prowadzenie. Same nazwy też można zmienić, bo wiadomo, że obecnie tor grząski to siła... proponuje aby trenerzy w szkółkach mieli losowe pary skilli do trenowania. np. Jeden ma Siła/Prowadzenie, inny Kondycja/Start itd itd..  Zamiast nazw trenera, Aerobowy, Grząski itd. Można po prostu napisać co dany trener szkoli, S/T lub Siła/Technika i tyle. Dziękuje za uwagę.

Pozdrawiam,

Brad
(2018-10-13, 11:02:52)Brad napisał(a): [ -> ]Otóż, dlatego, że obecnie kondycja i start, sprawdzają się jedynie w zależności od pogody i to raczej w niewielki sposób i najbardziej stratni są juniorzy trenujący siłe, bo oprocz sily trenują umiejętność "poboczną", a nie główną jak w przypadku treningu na tor grząski, gdzie są ruszone Technika i Prowadzenie.

Tu akurat się nie zgodzę, kondycja i start mają teraz własnie dużo większe znaczenie niż to było na starym silniku, wtedy to były praktycznie zbędne skille.
(2018-10-13, 12:28:58)Asteck666 napisał(a): [ -> ]
(2018-10-13, 11:02:52)Brad napisał(a): [ -> ]Otóż, dlatego, że obecnie kondycja i start, sprawdzają się jedynie w zależności od pogody i to raczej w niewielki sposób i najbardziej stratni są juniorzy trenujący siłe, bo oprocz sily trenują umiejętność "poboczną", a nie główną jak w przypadku treningu na tor grząski, gdzie są ruszone Technika i Prowadzenie.

Tu akurat się nie zgodzę, kondycja i start mają teraz własnie dużo większe znaczenie niż to było na starym silniku, wtedy to były praktycznie zbędne skille.

No możliwe że się źle określilem, ale chodzi o to, że przy sile robimy skill, którego szansę użycia wynoszą 33%...
Ogolnie, został mi już wytłumaczony wpływ startu i kondycji, ze jest większy niż myślałem. Ale mimo wszystko uważam że przydałoby się więcej konfiguracji par skilli do trenowania Oczko