Drużynowe Mistrzostwa - Wersja do druku +- Oficjalne forum gry Speedway-World (https://speedway-world.pl/forum) +-- Dział: Pozostałe (https://speedway-world.pl/forum/forumdisplay.php?fid=5) +--- Dział: Archiwum (https://speedway-world.pl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Wątek: Drużynowe Mistrzostwa (/showthread.php?tid=5014) |
Drużynowe Mistrzostwa - szuwarek - 2014-03-23 *** Drużynowe Mistrzostwa 6 Ligi po ®EWOLUCJI *** UWAGA! Walczymy o każde miejsce - mistrzostwa bez eliminacji drużyny!!! Regulamin zawodów: I. Organizatorzy Organizatorami i adminami jednocześnie są: 1. telkosr (Bicycle) 2. Marek79 (Tarzan's Team Tarnów) II. Zasady zgłaszania się Zgłaszać się mogą drużyny z szóstej ligi. W przypadku małego zainteresowania oraz wolnych miejsc w mistrzostwach 5 ligi, dopuszcza się udział drużyn z 6 ligi w turnieju dla piątoligowców. Patrz link http://www.speedway-world.pl/forum/showthread.php?tid=5010 Turniej jest przygotowany na 3 ilości drużyn: 16, 24 lub 32. W zależności od zainteresowania, będzie obowiązywała jedna z powyższych wersji. Mam nadzieję, że zainteresowanie przewyższy oczekiwania. Decyduje kolejność zgłoszeń na forum. W zgłoszeniu musi być podana NAZWA DRUŻYNY + nick gracza! III. Zasady rozgrywek Zawody rozgrywane będą na zasadzie sparingu z przeciwnikiem w każdą środę! W pierwszej fazie turnieju drużyny podzielone będą na grupy. Ich ilość i wielkość uzależniona jest od ilości zgłoszonych drużyn. Przydział do grup będzie losowy. Na podstawie meczów grupowych zostaną utworzone nowe grupy, gdzie będzie dalej toczyła się walka o jak najlepsze miejsce w turnieju. W razie porażki nie będzie eliminacji drużyny. Każda będzie walczyła do końca, choć o inne miejsce. Po zamknięciu listy uczestników, w zależności od ilości chętnych, zostaną podane dokładne zasady rozgrywek, gdyż będą inne reguły dla turnieju złożonego z 16 ekip a inne dla 32. Mecze z faz grupowych rozgrywane są bez rewanżów a organizatorzy zostaną wylosowani. Po zakończeniu faz grupowych mecze odbywają się już wraz z rewanżami! W fazie grupowej o wyniku decydują punkty zdobywane za poszczególne mecze: zwycięstwo - 2pkt remis - 1pkt porażka - 0pkt Brak bonusów!!! W przypadku takiej samej ilości punktów decydują małe punkty a w dalszej kolejności bezpośrednie starcie. Jeśli i te będą jednakowe, podsumujemy czasy z biegów nominowanych, drużyna z mniejszą sumą zostanie sklasyfikowana wyżej. IV. Zasady organizacji zawodów Zawody rozgrywane są w każdą środę począwszy od 9.04.2014 lub 16.04.2014 co tydzień. Organizatorem jest osoba wymieniana jako pierwsza w terminarzu. Odpowiedzialność za zaproszenie ponoszą obaj gracze! Dopuszcza się rozegranie spotkania w innym terminie, po uprzednim uzgodnieniu go przez obie strony. Wymagane jest jednak podanie na forum, odpowiednio wcześniej, innego terminu spotkania!! Sytuacje sporne: - szczególnie na początku turnieju dopuszcza się rozegranie meczu w ciągu najbliższego tygodnia - gdy któryś z graczy ma zajęty termin - w pierwszej kolejności należy znaleźć wspólny wolny termin i odjechać spotkanie w ciągu tygodnia - konieczne jest podanie na forum nowego terminu przed środą kiedy powinien mecz się odbyć, - przeciwnik ma prawo do decyzji o odjechaniu meczu w ciągu najbliższego tygodnia lub też może zdecydować, że należy się walkower (WO) - co skutkuje wynikiem w meczu 40:0 trzeba to zgłosić na forum do wtorku przed meczem! - nierozegrany mecz bez zgłoszenia na forum: WO dla obu graczy oraz 0 pkt i -75 małych punktów, mecz bez możliwości odrobienia! - nieprzyjęcie wysłanego zaproszenia - WO dla osoby, która zawiniła jednak wymaga to zgłoszenia na forum do wtorku! - każde przyznanie walkowera WO będzie uznawane wyłącznie przez organizatorów 2 x WO = wykluczenie z zawodów, dyskwalifikacja! Zaproszenia powinny być wysłane najpóźniej do poniedziałku. Organizatorzy do soboty wstawiają uaktualnioną tabelę oraz rozpiskę na następne zawody. W przypadku rażących zaniechań nie przewidzianych w wyżej wymienionych punktach decyzja co do skutków zostanie podjęta arbitralnie przez organizatorów. V. Nagrody W Mistrzostwach przewidziane są nagrody za zajęcie czołowych miejsc: 1msc - 4tyg. ViP'a 2msc - 2tyg. ViP'a 3msc - 1tydz. ViP'a VI. Postanowienia końcowe Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Przy porozumieniu z organizatorami w uzasadnionych przypadkach możliwe są odstępstwa od regulaminu. Organizator zastrzega sobie prawa autorskie do regulaminu. Lista startowa: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. Zapraszamy do zapisów!!! RE: Drużynowe Mistrzostwa - kb98 - 2014-07-23 kb98-La Ville Sainte Krzbor39413-The Holy City |