#1
(2012-10-27, 16:44:45)Speed napisał(a): VI. Walkovery (WO)

1. WO zgłaszamy w temacie do tego wyznaczonym wg schematu:

Pojedynek: Klan A - Klan B
Mecz: Drużyna A vs Drużyna B
WO dla:
Powód:

2. WO zgłaszamy gdy: (w nawiasie przewidywana kara dla danego klanu/drużyny)
- Klan nie wystawi składu w czasie wyznaczonym (ostrzeżenie dla kapitana, jeśli 2 raz wystawi za późno to 1 WO ‘zółtą kartkę’ otrzymuje kapitan, ale za zgodą przeciwników dany mecz można odjechać)
- Jeśli klan wcale nie wystawi składu (1 WO dla kapitana i po 1 WO dla reszty drużyn)
- organizator danego meczu nie zorganizuje go lub nie wyśle zaproszenia (1 WO dla organizatora)
- Drużyna przeciwna ma zajęty termin (1 WO)
- Drużyna przeciwna nie przyjmie zaproszenia (1 WO)
- Drużyny są źle wystawione, np. suma punktów drużyn jest mniejsza niż 6 (ostrzeżenie dla kapitana, ale jest możliwość poprawienia składu)
- Walkower zgłaszamy najpóźniej do czwartku do godziny 24:00

3. Kary za WO:
- ostrzeżenie (dla kapitanów w/w za co)
- 1 WO - żółta kartka
- 2 WO - zakaz jazdy na 1 kolejke
- 3 WO - zakaz jazdy na 2 kolejki
- 4 WO - wykluczenie drużyny z rozgrywek

4. Kary klanowe:
Kara klanowa jest równoznaczna z 1 WO dla każdego zawodnika z klanu.

5. Zmiany za drużyny z WO:
a) Za drużynę która ma 2 WO, to w kolejce w której ta drużyna musi pauzować można zastosować zmianę na inną drużynę (jeśli takową klan posiada)
b) Jeśli dana drużyna posiada 3 WO, to w 1 kolejce kary nie można zastosować zmiany za tę drużynę i dany klan jedzie w trójkę. W 2 kolejce która dana drużyna musi pauzować, można już wystawić inną drużynę do składu.
c) Jeśli drużyna otrzyma 4 WO, to klan do końca rozgrywek* jedzie w meczu po 3 drużyny
* wszystkie kary kasują się po 12 kolejce tak aby w walce o poszczególne miejsca można było pojechać najmocniejszym składem

5. Jeśli WO nie zostanie zgłoszony wówczas zostaje uznany wynik 0:0, bez względu na to kto zawinił.