#5
(2019-11-24, 21:12:39)GM_Arek napisał(a): co do szybkości łącz nie wnikam, natomiast co do zasadności pomysłu odpowiem jak w poprzednim wątku, każdy kij ma dwa końce. Poproszę o więcej argumentów, bo obecny nie bardzo mnie przekonuje. jak ryzyko wypali i internet nie zamuli to fajnie, odwrotnie to już be. Ja akurat wolę by zmiany były widoczne, poniekąd to takie szachy między managerami, i to na dodatek na których można się sparzyć czekając zbyt długo ze swoim ruchem

  Szachy są wtedy gdy możesz przewidzieć ruch zawodnika a nie wtedy gdy go widzisz i masz czas na jego przeciwdziałanie.

 Myślałem że gra ma premiować osoby online a nie te co siedzą na szybkim łączu z reakcją 1 sekundy.

  W obecnym silniku gdzie energia odgrywa kolosalną różnicę, możliwość zobaczenia rezerwy przeciwnika wypacza wynik meczu kategorycznie. 
Przykład 1: po pierwszych dwóch biegach managerowie wiedzą jak rozkładają się siły, i drużyna gości wiedząc  że przegra 3 bieg(5:1) musi wykombinować co zrobić by oszczędzić E - najlepiej puścić juniorów, tyle że jak nie puści ich w ostanich 5 sekundach przed startem biegu (jadąc w ekstra), bo jeśli przeciwnik zobaczy zmiany to 5 sekund wystarczy by przeprowadzić zmiany, wygrać 5:1 i także zaoszczędzić energie. 
 Przykład 2: mecz drużyn równorzędnych walczących o 1 miejsce, oby dwie jadą ze zmianami na 1-2s przed biegiem - tyle że akurat sież zamula i zmiana zajmuje od 3 do 5 sekund. Pierwsze zmiany nie wchodzą więc zawodnik musi robić zmiany tak by przeciwnik z premedytacją przeciwdziałał no i co wtedy? Można być online a i tak się jest zdanym na pożarcie.

  Jak chcesz @GM_Arek jak takie mecze wyglądają to zapraszam na mój stadion w 1 kolejce - cała kwitesencja SW i zmian na ostatnią sekundę. 

 Ja wiem że jak się tak nie jeździ to ciężko to sobie wyobrazić? Dlatego mam Arku propozycje byśmy odjechali taki mecz dwa zespoły te same skille i xp tylko różny rozstaw juniorów, Ty jako gospodarz - z zasadą że ty robisz zmiany maks do 10 sekund przed rozpoczęciem biegu.