2010-09-08, 14:12:49
Motory przypisywane zawodnikom? No OK!
To ja mam teraz każdemu kupić 9 maszyn aby sprawdzić na czym on dobrze jeździ?
Wszyscy mają tą samą siłę więc pojadą na tym samym, ale muszę sprawdzić na czym.
Prościej kupić 10 motocykli niż 10 razy kupować po jednym.
Przecież to klub kupuje za swoją kasę motory, to dlaczego motor ma być niezbywalną własnością zawodnika?
Motory powinny być kupowane zbiorowo dla zespołu, a nie dla poszczególnych zawodników
a dopiero po zakupie w klubie przypisywane poszczególnym zawodnikom
wraz z możliwością późniejszego przesuwania motrów pomiędzy zawodnikami jednego klubu.
Wtedy rozumiem, że wystawiając zawodnika na mecz nie muszę się martwić o sprzęt,
jeśli w klubie przypisałem mu już odpowiednia maszynę.
A zawodnik sprzedawany jest ze swoimi motorami czy bez?
A może trzeba wprowadzić zawodnika zawodowca(???),
który jest odpowiednio opłacany przez klub, ale wtedy sam martwi się o własny sprzęt:
o zakup, naprawy i ewentualny tuning.
To jest rozwiązanie z życia.
To ja mam teraz każdemu kupić 9 maszyn aby sprawdzić na czym on dobrze jeździ?
Wszyscy mają tą samą siłę więc pojadą na tym samym, ale muszę sprawdzić na czym.
Prościej kupić 10 motocykli niż 10 razy kupować po jednym.
Przecież to klub kupuje za swoją kasę motory, to dlaczego motor ma być niezbywalną własnością zawodnika?
Motory powinny być kupowane zbiorowo dla zespołu, a nie dla poszczególnych zawodników
a dopiero po zakupie w klubie przypisywane poszczególnym zawodnikom
wraz z możliwością późniejszego przesuwania motrów pomiędzy zawodnikami jednego klubu.
Wtedy rozumiem, że wystawiając zawodnika na mecz nie muszę się martwić o sprzęt,
jeśli w klubie przypisałem mu już odpowiednia maszynę.
A zawodnik sprzedawany jest ze swoimi motorami czy bez?
A może trzeba wprowadzić zawodnika zawodowca(???),
który jest odpowiednio opłacany przez klub, ale wtedy sam martwi się o własny sprzęt:
o zakup, naprawy i ewentualny tuning.
To jest rozwiązanie z życia.