#1
Regulamin forum


1.Ogólne:
§1.1 Użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Założenie więcej niż jednego konta będzie skutkowało karą.

§1.2 Forum służy do wyrażania własnych opinii. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.

§1.3 Moderatorzy mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.

§1.4 Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

§1.5 Publikując na forum teksty Twojego autorstwa, wyrażasz automatycznie zgodę na ich wykorzystanie w ramach naszego portalu.

§1.6 W sytuacjach spornych nieopisanych w regulaminie decyzję podejmuje moderator główny/ administrator


2. Korzystanie z forum:
§2.1 Masz coś do powiedzenia? Wyraź to w jednym poście lub użyj opcji edytuj. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.

§2.2 Zabrania się pisania jakichkolwiek wulgaryzmów, form o tematyce pornograficznej oraz ubliżania użytkownikom, ich rodzinie, zawodnikom jak i drużynom z życia doczesnego.

§2.3 Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów.

§2.4 Przed napisaniem nowego tematu/postu proszę o sprawdzenie czy dany temat nie został już poruszony.

§2.5 Pisz na temat danego forum. Unikaj WIELKICH LITER w tytułach i ich treści. Nadaj swojej wypowiedzi adekwatny tytuł.

§2.6 Swoje tematy lub posty pisz w odpowiednim dziale! Nie dostosowanie się do tego będzie skutkowało przeniesieniem do odpowiedniego działu lub zamknięciem tematu przez moderatora

§2.7 Posty powinny być pisane na temat danej dyskusji. Nie dostosowanie będzie groziło usunięciem postu i ukaraniem użytkownika.

§2.8 Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.

§2.9 Pytania na które jest odpowiedź w FAQ zostaną usunięte a użytkownik może zostać ukarany ostrzeżeniem.

§2.10 Na drobne pytania, których nie znajdziecie w FAQ służy dział "Pytania dla nowicjuszy (i nie tylko)". Oraz dział "Najczęściej zadawane pytania, czyli mały FAQ".

§2.11 Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane.

§2.12 Nowy pomysł, błąd itd. równa się z założeniem nowego tematu w odpowiednim dziale. Nie piszemy w jednym temacie różnych rzeczy, bo zrobi się zamieszanie i "śmietnik" (wyjątek temat w Pytaniach).


3.Regulamin ShoutBoxa
§3.1 Na ShoutBoxie obowiązuje kulturalne zachowanie oraz przestrzeganie zasad poprawnej ortografii!

§3.2 Zabrania się umieszczania jakichkolwiek ogłoszeń transferowych.

§3.3 Obowiązuje zakaz spamowania na SB i w postach informacji, które mają na celu pomoc - np. x Motor od y siły. Nie na tym gra polega!

§3.4 Zabrania się SPAMowania jak i FLOODowania na ShoutBoxie

§3.5 Obrażanie rodziny, użytkowników, klubów lub zawodników (z realnego życia) będzie surowo karane.

§3.6 Administrator lub moderator mają prawo wystawić ostrzeżenie bez wcześniejszego słownego otrzeżenia.

§3.7 Zabrania się dyskusji na temat otrzymanego ostrzeżenia.


4. Wany/ostrzeżenia:
§4.1 Wagi ostrzeżeń
1 ostrzeżenie - "Ostatnia szansa"
2 ostrzeżenie - Blokada pisania na SB
3 ostrzeżenie - Moderowanie postów przed administratora / moderatora
4 ostrzeżenie - Blokada pisania na forum
5 ostrzeżenie - Brak możliwości wejścia na forum przez 60dni

§4.2 Warn kasuje się po 30dniach od jego otrzymania.


5. Informacje końcowe:
§5.1 Każdy użytkownik z chwilą rejestracji na forum zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu. Nieznajomość zasad nie jest żadnym usprawiedliwieniem!

§5.2 Administracja zastrzega sobie prawo do zmian w niniejszym regulaminie, Administracja w każdej chwili może zmienić regulamin bez podania przyczyn jednak przy większych zmianach powinna powiadomić graczy. Mamy nadzieję, że przedstawione powyżej zasady są jasne i czytelne. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Administracją.

§5.3 Kary:
- przekleństwo lub obrażanie na SB, forum to ban na tydzien.
- link do zawodnika na SB ban 2 dni
- za jakiś linki do zdjęć, innych stron niż gra ban 1 dzień. (erotyka - na zawsze)


Ostatnia aktualizacja:
29.12.2010


by' Cieśli