90% to za dużo
ja bym był też za tym aby było to losowo. Ewentualnie wprowadzić prawdopodobieństwo otrzymania specjałki. Im większy talent, tym mniejsze prawdopodobieństwo. Ale nie otrzymania negatywnej specjałki tylko zarówno dobrej jak i złej.
Choć w przedstawionych przeze mnie propozycji specjalności raczej nie ma złej specjalności
mogą być jedynie źle wykorzystywane.
A jeśli chodziło Ci o cechy charakteru no to tu bym dał losowo bez względu na kolor talentu.
Wiesz Stefik, że na kodzie się nie znam więc nie pomogę
myślę, że jak dostaniesz projekt wprowadzenia konkretnych cech i specjalności z procentami zmian to sobie dasz radę
w tym sezonie może nie wejdzie ale za 4 miesiące czemu nie
Pozwolę sobie też zabrać głos w tych sprawach
Wracając do tego co piszecie o Juniorach. Przypominam że to sami managerzy buntowali się i chcieli aby juniorzy w szkółce mieli na początek lepszą średnia niż taka jak była wcześniej. Po za tym jeśli miałby się skrócić czas treningu juniorów w szkółce, to jeszcze bardziej bezsensowne było by wydawanie dużych pieniedzy na poszczególne poziomy.
Ogólnie w takim wpadku to najlepsze by było gdyby gra zaczynała się od średnich 20-30 tk jak kiedyś ktoś napisał, ale tego już się nie wróci. To moze w 2 stronę, zrobić ograniczenie do 150 bądź 200, bo w zasadzie jakby nie było ograniczenia to i tak max skill u zawodnika byłby ze 120-130, bo komu by sie chciało trenować po 40 dni 1 skill.
Jeszcze do tej ostatniej propozycji mika. Pomysł świetny, ale wg mnie bardziej się nadaje do tej gry Speedway Star co ma powstać kiedyś. Bo zasadniczo to nie widzę tego w kodzie SW, było by to jak stefik napisał trudne do ogarnięcia.
Trudne nie znaczy nie osiągalne
Moim zdaniem trzeba coś zrobić aby trochę urozmaicić zawodników, bo za kilka sezonów mogą zniknąć Ci z najniższym talentem, a w klubach będą sterczeć same mutanty
A i LT by na pewno na tym skorzystała tj nie każdy zielony byłby tyle samo wart.