Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Anty nudy, czyli propozycja na przyszlosć
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
nie zapomnijcie ze jest jeszcze xp ktore w razie wszystkich skili po 100, to xp ma znaczenia a watpie zeby ktos to dobil do 100 ;>
Stefik, a wiesz jacy teraz są zawodnicy w szkółkach? 13 lat a średnia dobija do 58 Duży uśmiech To ten jeden junior bije większość moich jeźdźców na głowę Duży uśmiech
te specjalki to calkiem ciekawy pomysł Uśmiech Tak jak napisał Zielony nie tylko dla zawodnikow z max talentem.
Sory ale źle się wyraziłem Język

Nie chodziło mi oto, że specjalność ma zawodnik tylko z 5 talentem tylko chodziło mi oto, że każdy zawodnik może ją mieć bez względu na talent ale musi się z tym czymś "urodzić". Dla przykładu:

Mamy 100% zawodników z czego 75% posiada jakieś specjalności. W tych 75% - 20% ma specjalność X, 20% ma specjalność Y itd.

Nie miałem na myśli, że specjalność może mieć tylko zawodnik "zielony", bo to już by była w ogóle droga do tworzenia mutantów. Dodatkowo sądzę, że czasami zawodnik z 3 talentem + specjałka mógłby być bardziej wartościowy niż zawodnik z 4 talentem bez specjałki. Mogło by to zakończyć w pewnym stopniu poszukiwania i tworzenie drużyn wyłącznie "zielonych"
(2011-12-05, 12:34:22)mika1688 napisał(a): [ -> ]Sory ale źle się wyraziłem Język

Nie chodziło mi oto, że specjalność ma zawodnik tylko z 5 talentem tylko chodziło mi oto, że każdy zawodnik może ją mieć bez względu na talent ale musi się z tym czymś "urodzić". Dla przykładu:

Mamy 100% zawodników z czego 75% posiada jakieś specjalności. W tych 75% - 20% ma specjalność X, 20% ma specjalność Y itd.

Nie miałem na myśli, że specjalność może mieć tylko zawodnik "zielony", bo to już by była w ogóle droga do tworzenia mutantów. Dodatkowo sądzę, że czasami zawodnik z 3 talentem + specjałka mógłby być bardziej wartościowy niż zawodnik z 4 talentem bez specjałki. Mogło by to zakończyć w pewnym stopniu poszukiwania i tworzenie drużyn wyłącznie "zielonych"

rewelacyjny pomysł

przykład - wychodzi zawodnik ze szkółki i zdobywa zdolność:
nieprzewidywalny - 70% szans normalny wyścig, 15% szans na wyscig zycia, 15% szans na popsuty wyscig
samouk - 10% dodatkowo do wszystkich zdolnosci
mechanik - 10% dodatkowej mocy do motoru
agresywny - ułamek procenta więcej na wystąpienie wypadku w biegu z jego udziałem
opanowany - ułamek procenta mniej na wystąpienie wypadku w biegu z jego udziałem
itd,itp

"zieloni" czyli z pięcioma gwiazdkami- dostają prawdopodobienstwo złej cechy 90%, 8% neutral, 2% dobrej
"niebiescy" - neutralnej 20% dobra, 70% neutral 10% zła
"czerwoni i żółci - 90% dobrej, 8% neutral, 2% złej
świetny pomysł guti
A ja bym widział to tak:


Cechy charakteru (dla wszystkich):
a) Dotyczące płac:
- Pazerny (Płaca większa o 15%, podpis kontraktu o 10%)
- chytry (Płaca większa o 8%, podpis kontraktu o 5%)
- rozsądny (poziom podstawowy)
- skromny (Płaca mniejsza o 8%, podpis kontraktu o 5%)
- lojalny (Płaca mniejsza o 15%, podpis kontraktu o 10%)

b) Dotyczące psucia się sprzętu:
- Tępy (psucie się większe o 15%)
- głupi (psucie się większe o 8%)
- mądry (poziom podstawowy)
- ambitny (psucie się mniejsze o 8%)
- inteligentny (psucie się mniejsze o 15%)

c) Temperament:
- agresywny (15% więcej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)
- bezmyślny (8% więcej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)
- grzeczny (poziom podstawowy)
- dobry (8% mniej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)
- odpowiedzialny (15% mniej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)

d) Dotyczące powrotu do zdrowia:
- niecierpliwy (dzienne punkty zdrowia +4)
- cierpliwy (poziom podstawowy)
- wytrwały (dzienne punkty zdrowia +6)

Specjalności (dla wybranych ale poszczególny zawodnik może mieć tylko jedną):
a) Muskularny (bonus do siły)
b) Techniczny (daje bonus do techniki)
c) Szybki (daje bonus do startu)
d) Rajdowiec (bonus do prowadzenia)
e) Nieprzewidywalny (jeśli jest lepszym zawodnikiem na nawierzchni X i na takiej są zawody to daje mu to większy procent na zwycięstwo nad lepszym rywalem. A jeśli jedzie na nawierzchni, której nie lubi to daje to większe prawdopodobieństwo na spowodowanie upadku)

Macie jakieś pomysły aby coś dodać, zmienić to piszcie. Jest to tylko moja propozycja, a więc wszelkie bonusy są tylko proponowane ponieważ nie wiem jak wygląda silnik SW. Więc najlepiej będzie wiedział Stefik jakie bonusy dać Oczko

Wszelkie komentarze typu jesteś głupi, to jest głupie, wali Cię itp. zachowajcie dla siebie. Masz coś do napisania to pisz rozsądnie i z uzasadnieniem.
POMYSŁ MIKI JEST BARDZO BARDZO DOBRY. To jest coś co nie zmieni nam aż nad to rozgrywke, a bedzie dużo ciekawiej !! JESTEM NA DUŻE TAK
Również popieram pomysł miki na pewno urozmaiciłoby to gre

Astiks

Również popieram pomysł mikiego Oczko
najlepszy pomysł od jakiegoś czasu
Proponowane jeszcze 2 specjalności:

a) Parowiec (Efekt dodatni wystąpi jak damy w jednej parze 2 parowców daje to dodatkowy bonus. Efekt negatywny wystąpi w przypadku wystawienia w parze zawodników o specjalności Parowiec i Indywidualista)
b) Indywidualista (Efekt negatywny gdy w jednej parze damy 2 Indywidualistów. Efekt dodatni gdy jedzie w parze z zawodnikiem gorszym od siebie o 10 pkt średniej)
Mika kolejny dobry pomysł. Spoko tylko ja mam pytanie kto w kodzie ot ogarnie ? Uśmiech
Stefik, nie mówimy, że już. Ale jak chcesz, żeby gra była ciekawsza, to się musisz poświęcić ;P
Sam pomysł jak najbardziej za! Uśmiech

Tylko wytłumaczcie dlaczego zawodnicy z talentem 5 (zieloni) mają być poszkodowani i dostać 90% na zła ceche ??!! ;/

Te specjalne (dodatkowe) umiejetnosci powinny być przyznawane losowo Uśmiech
Raz zawodnik z najslabszym talentem dostaje dobra ceche dodatkowa a innym razem moze byc to zawodnik "zielony" Uśmiech
Niesprawiedliwe byloby gdyby cechy dodatkowe promowaly zawodnikow slabszych Język
Nie po to teraz się wydaje grube miliony na juniorów z max talentem
Stron: 1 2 3