• Logowanie
  • Rejestracja
Zaloguj się
Login:
Hasło: Nie pamiętam hasła
 
Oficjalne forum gry Speedway-World
  • Home
  • Search
  • Member List
  • Help
    • Logowanie
    • Rejestracja
    Zaloguj się
    Login:
    Hasło: Nie pamiętam hasła
     
Oficjalne forum gry Speedway-World › Pozostałe › Archiwum v
« Wstecz 1 … 48 49 50 51 52 … 63 Dalej »
› Anty nudy, czyli propozycja na przyszlosć

Ankieta: Czy jestes za zniesieniem limitu gornego poziomu skilla?
Nie posiadasz uprawnień, aby oddać głos w tej ankiecie.
Tak
55.56%
10 55.56%
Nie
44.44%
8 44.44%
Razem 18 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Strony (3): « Wstecz 1 2 3 Dalej »
Wątek zamknięty 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryb drzewa
Anty nudy, czyli propozycja na przyszlosć
GM_Kuba Offline
Tutejszy
*****
Administratorzy
Liczba postów: 1,741
Liczba wątków: 52
Dołączył: Jul 2010
Drużyna: GoodFells Leszno
#16
2011-12-05, 11:18:44
nie zapomnijcie ze jest jeszcze xp ktore w razie wszystkich skili po 100, to xp ma znaczenia a watpie zeby ktos to dobil do 100 ;>
Strona WWW Szukaj
Zielony815 Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 307
Liczba wątków: 12
Dołączył: Aug 2011
Drużyna: ZieloniGniezno
#17
2011-12-05, 11:40:50
Stefik, a wiesz jacy teraz są zawodnicy w szkółkach? 13 lat a średnia dobija do 58 Duży uśmiech To ten jeden junior bije większość moich jeźdźców na głowę Duży uśmiech
Pozdrawiam, Marcin.

Szukaj
specjal2009 Offline
>>>Wybrzeże<<<
****
Liczba postów: 742
Liczba wątków: 17
Dołączył: Dec 2010
Drużyna: Wybrzeze
#18
2011-12-05, 11:54:50
te specjalki to calkiem ciekawy pomysł Uśmiech Tak jak napisał Zielony nie tylko dla zawodnikow z max talentem.
[Obrazek: 382.jpg]
http://www.youtube.com/watch?v=N242WU0PioE

Strona WWW Szukaj
mika1688 Offline
Manager
***
Liczba postów: 228
Liczba wątków: 13
Dołączył: Sep 2011
#19
2011-12-05, 12:34:22
Sory ale źle się wyraziłem Język

Nie chodziło mi oto, że specjalność ma zawodnik tylko z 5 talentem tylko chodziło mi oto, że każdy zawodnik może ją mieć bez względu na talent ale musi się z tym czymś "urodzić". Dla przykładu:

Mamy 100% zawodników z czego 75% posiada jakieś specjalności. W tych 75% - 20% ma specjalność X, 20% ma specjalność Y itd.

Nie miałem na myśli, że specjalność może mieć tylko zawodnik "zielony", bo to już by była w ogóle droga do tworzenia mutantów. Dodatkowo sądzę, że czasami zawodnik z 3 talentem + specjałka mógłby być bardziej wartościowy niż zawodnik z 4 talentem bez specjałki. Mogło by to zakończyć w pewnym stopniu poszukiwania i tworzenie drużyn wyłącznie "zielonych"
Szukaj
guti Offline
Manager
***
Liczba postów: 112
Liczba wątków: 5
Dołączył: Dec 2011
#20
2011-12-05, 13:20:18 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-12-05, 15:52:46 przez guti.)
(2011-12-05, 12:34:22)mika1688 napisał(a): Sory ale źle się wyraziłem Język

Nie chodziło mi oto, że specjalność ma zawodnik tylko z 5 talentem tylko chodziło mi oto, że każdy zawodnik może ją mieć bez względu na talent ale musi się z tym czymś "urodzić". Dla przykładu:

Mamy 100% zawodników z czego 75% posiada jakieś specjalności. W tych 75% - 20% ma specjalność X, 20% ma specjalność Y itd.

Nie miałem na myśli, że specjalność może mieć tylko zawodnik "zielony", bo to już by była w ogóle droga do tworzenia mutantów. Dodatkowo sądzę, że czasami zawodnik z 3 talentem + specjałka mógłby być bardziej wartościowy niż zawodnik z 4 talentem bez specjałki. Mogło by to zakończyć w pewnym stopniu poszukiwania i tworzenie drużyn wyłącznie "zielonych"

rewelacyjny pomysł

przykład - wychodzi zawodnik ze szkółki i zdobywa zdolność:
nieprzewidywalny - 70% szans normalny wyścig, 15% szans na wyscig zycia, 15% szans na popsuty wyscig
samouk - 10% dodatkowo do wszystkich zdolnosci
mechanik - 10% dodatkowej mocy do motoru
agresywny - ułamek procenta więcej na wystąpienie wypadku w biegu z jego udziałem
opanowany - ułamek procenta mniej na wystąpienie wypadku w biegu z jego udziałem
itd,itp

"zieloni" czyli z pięcioma gwiazdkami- dostają prawdopodobienstwo złej cechy 90%, 8% neutral, 2% dobrej
"niebiescy" - neutralnej 20% dobra, 70% neutral 10% zła
"czerwoni i żółci - 90% dobrej, 8% neutral, 2% złej
Szukaj
SierraWhiskey Offline
Świeżak
*
Liczba postów: 6
Liczba wątków: 0
Dołączył: Aug 2011
#21
2011-12-05, 13:55:23
świetny pomysł guti
Szukaj
mika1688 Offline
Manager
***
Liczba postów: 228
Liczba wątków: 13
Dołączył: Sep 2011
#22
2011-12-05, 16:32:00
A ja bym widział to tak:


Cechy charakteru (dla wszystkich):
a) Dotyczące płac:
- Pazerny (Płaca większa o 15%, podpis kontraktu o 10%)
- chytry (Płaca większa o 8%, podpis kontraktu o 5%)
- rozsądny (poziom podstawowy)
- skromny (Płaca mniejsza o 8%, podpis kontraktu o 5%)
- lojalny (Płaca mniejsza o 15%, podpis kontraktu o 10%)

b) Dotyczące psucia się sprzętu:
- Tępy (psucie się większe o 15%)
- głupi (psucie się większe o 8%)
- mądry (poziom podstawowy)
- ambitny (psucie się mniejsze o 8%)
- inteligentny (psucie się mniejsze o 15%)

c) Temperament:
- agresywny (15% więcej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)
- bezmyślny (8% więcej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)
- grzeczny (poziom podstawowy)
- dobry (8% mniej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)
- odpowiedzialny (15% mniej szans na stworzenie niebezpiecznej sytuacji)

d) Dotyczące powrotu do zdrowia:
- niecierpliwy (dzienne punkty zdrowia +4)
- cierpliwy (poziom podstawowy)
- wytrwały (dzienne punkty zdrowia +6)

Specjalności (dla wybranych ale poszczególny zawodnik może mieć tylko jedną):
a) Muskularny (bonus do siły)
b) Techniczny (daje bonus do techniki)
c) Szybki (daje bonus do startu)
d) Rajdowiec (bonus do prowadzenia)
e) Nieprzewidywalny (jeśli jest lepszym zawodnikiem na nawierzchni X i na takiej są zawody to daje mu to większy procent na zwycięstwo nad lepszym rywalem. A jeśli jedzie na nawierzchni, której nie lubi to daje to większe prawdopodobieństwo na spowodowanie upadku)

Macie jakieś pomysły aby coś dodać, zmienić to piszcie. Jest to tylko moja propozycja, a więc wszelkie bonusy są tylko proponowane ponieważ nie wiem jak wygląda silnik SW. Więc najlepiej będzie wiedział Stefik jakie bonusy dać Oczko

Wszelkie komentarze typu jesteś głupi, to jest głupie, wali Cię itp. zachowajcie dla siebie. Masz coś do napisania to pisz rozsądnie i z uzasadnieniem.
Szukaj
Casaletto Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 256
Liczba wątków: 19
Dołączył: Sep 2010
#23
2011-12-05, 16:53:35
POMYSŁ MIKI JEST BARDZO BARDZO DOBRY. To jest coś co nie zmieni nam aż nad to rozgrywke, a bedzie dużo ciekawiej !! JESTEM NA DUŻE TAK
[Obrazek: 22.jpg]
Szukaj
matti_1 Offline
Tutejszy
*****
Liczba postów: 1,786
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jul 2011
Drużyna: Polonia Osielsko
#24
2011-12-05, 17:00:18
Również popieram pomysł miki na pewno urozmaiciłoby to gre
[Obrazek: 1143.jpg]

Strona WWW Szukaj
Astiks
Gość
 
#25
2011-12-05, 17:11:14
Również popieram pomysł mikiego Oczko
sothis Offline
Mędrzec
*****
Liczba postów: 824
Liczba wątków: 21
Dołączył: Sep 2010
Drużyna: Sparta Wrocław
#26
2011-12-05, 17:42:45
najlepszy pomysł od jakiegoś czasu
[Obrazek: 37.jpg]
Szukaj
mika1688 Offline
Manager
***
Liczba postów: 228
Liczba wątków: 13
Dołączył: Sep 2011
#27
2011-12-05, 19:55:43
Proponowane jeszcze 2 specjalności:

a) Parowiec (Efekt dodatni wystąpi jak damy w jednej parze 2 parowców daje to dodatkowy bonus. Efekt negatywny wystąpi w przypadku wystawienia w parze zawodników o specjalności Parowiec i Indywidualista)
b) Indywidualista (Efekt negatywny gdy w jednej parze damy 2 Indywidualistów. Efekt dodatni gdy jedzie w parze z zawodnikiem gorszym od siebie o 10 pkt średniej)
Szukaj
GM_Kuba Offline
Tutejszy
*****
Administratorzy
Liczba postów: 1,741
Liczba wątków: 52
Dołączył: Jul 2010
Drużyna: GoodFells Leszno
#28
2011-12-05, 23:06:02
Mika kolejny dobry pomysł. Spoko tylko ja mam pytanie kto w kodzie ot ogarnie ? Uśmiech
Strona WWW Szukaj
Zielony815 Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 307
Liczba wątków: 12
Dołączył: Aug 2011
Drużyna: ZieloniGniezno
#29
2011-12-05, 23:14:21
Stefik, nie mówimy, że już. Ale jak chcesz, żeby gra była ciekawsza, to się musisz poświęcić ;P
Pozdrawiam, Marcin.

Szukaj
ukppku Offline
Super Manager
****
Liczba postów: 685
Liczba wątków: 4
Dołączył: Dec 2010
#30
2011-12-06, 00:11:35 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-12-06, 00:12:59 przez ukppku.)
Sam pomysł jak najbardziej za! Uśmiech

Tylko wytłumaczcie dlaczego zawodnicy z talentem 5 (zieloni) mają być poszkodowani i dostać 90% na zła ceche ??!! ;/

Te specjalne (dodatkowe) umiejetnosci powinny być przyznawane losowo Uśmiech
Raz zawodnik z najslabszym talentem dostaje dobra ceche dodatkowa a innym razem moze byc to zawodnik "zielony" Uśmiech
Niesprawiedliwe byloby gdyby cechy dodatkowe promowaly zawodnikow slabszych Język
Nie po to teraz się wydaje grube miliony na juniorów z max talentem
Szukaj
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
Strony (3): « Wstecz 1 2 3 Dalej »
Wątek zamknięty 


Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Ostrzeżenie [WAŻNE] Ciekawa propozycja co do oferty sponsorów. Siwy1296 8 15,756 2014-12-05, 23:27:10
Ostatni post: GM_Kuba
  tygodniówka czyli ilość startów speed_55 4 9,453 2014-02-17, 21:16:05
Ostatni post: ADM_Henrik
  Z/Z propozycja Siwy1296 13 28,304 2013-07-11, 18:07:03
Ostatni post: GM_Kuba
  LISTA TRANSFEROWA - propozycja zmiany Areckis 17 31,446 2013-02-22, 13:17:28
Ostatni post: GM_Kuba
  propozycja shpocker 4 9,470 2012-07-09, 09:41:53
Ostatni post: Squall1

  • Pokaż wersję do druku
Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
  • Kontakt
  • Wróć do góry
  • Wersja bez grafiki
Community Forum Software by MyBB 1.8.27
Designed By Rooloo.
Top