2013-02-20, 02:05:05
Heyaa
Witam starych wyjadaczy z SM-a jak i pozostałą ekipę z S-W.
Nie wiem czy taki pomysł wyszedł wcześniej, ale przeglądałem propozycje WPROWADZONE i ODRZUCONE i nie zauważyłem takiego tematu.
Pod rozwagę STEFIKA rzucam zmianę specyfiki KUPNO-SPRZEDARZ zawodnika.
Całkowita zmiana systemu z obecnej na systemową a mianowicie:
Gracz chcący sprzedać zawodnika, sprzedaje go do "banku" systemu (silnik gry). Wyceniany jest taki zawodnik przez system gry w zależności od np. średniej skilli jaką posiada ów zawodnik i otrzymuje po zatwierdzeniu sprzedarzy określoną przez system kwotę pieniędzy na swoje konto. Kasa za kupno idzie do systemu, a zawodnik idzie na liste transferową za kwotę np. -200tyś od wartości sprzedarzy.
Zawodnik ten może być w tym momencie licytowany przez dowolnego gracza i wygrywa ten kto da więcej. Kasa z kupna takiego zawodnika laduje w systemie gry. Oczywiscie kazdy zawodnik posiada kontrakt i przed uplywem np. 50 dni do konca kontraktu zawodnik taki jesli chce byc sprzedany to placi sie kare tzw odstepnego. Jesli jest ponizej otrzymuje sie pelna kwote za wartosc zawodnika.
Plusy takiego systemu:
1. Koniec z oszustwami, kontami dublami itp.
2. Koniec z zawyżonymi cenami za zawodników którzy nie są tyle warci.
3. Każdy może sprzedać zawodnika i każdy może kupić zawodnika (fart w godzinach nocnych).
4. Zaoszczedzenie kupy czasu ludziom którzy feryfikują konta, transfery itd. (można przekierować ich siły w inne miejsca),
5. Zmniejszenie dysproporcji miedzy ligami. Nowicjusz będzie miał teraz szanse kupić (jesli sie przyczaji) dobrego zawodnika za rozsądne pieniądze, obecnie jest to nie mozliwe.
Minusy:
1. Chyba najwiekszy i najbardziej irytujacy tych co dyktuja warunki na LT - brak mozliwosci manipulacji i sporego zarobku podczas jednego transferu.
Pomysł uważam jest idealny i napewno sprawdzony (zastosowany jest w grze GOALUNITED - manager pilkarski) i sprawdza sie idealnie. Sprzedac zawodnika mozna w kazdej chwili i jest kasa w klubie, a kupic dobrego zawodnika rowniez mozna, ale trzeba sie nameczyc, ale bez zaangazowania nie ma efektów. Nie ma sciem, oszustw itp.
Podejrzewam ze niestety taka wersja LT bedzie wymagala zmiany silnika gry, a przede wszystkim bardzo duzo pracy w napisaniu skryptu zarzadzajacego cala nowa LT. Niemniej jednak dla chcącego rozwijac tą gre napewno jest to do zrobienia , co nie STEFIK ?
Pozdrawiam
Areckis
Witam starych wyjadaczy z SM-a jak i pozostałą ekipę z S-W.
Nie wiem czy taki pomysł wyszedł wcześniej, ale przeglądałem propozycje WPROWADZONE i ODRZUCONE i nie zauważyłem takiego tematu.
Pod rozwagę STEFIKA rzucam zmianę specyfiki KUPNO-SPRZEDARZ zawodnika.
Całkowita zmiana systemu z obecnej na systemową a mianowicie:
Gracz chcący sprzedać zawodnika, sprzedaje go do "banku" systemu (silnik gry). Wyceniany jest taki zawodnik przez system gry w zależności od np. średniej skilli jaką posiada ów zawodnik i otrzymuje po zatwierdzeniu sprzedarzy określoną przez system kwotę pieniędzy na swoje konto. Kasa za kupno idzie do systemu, a zawodnik idzie na liste transferową za kwotę np. -200tyś od wartości sprzedarzy.
Zawodnik ten może być w tym momencie licytowany przez dowolnego gracza i wygrywa ten kto da więcej. Kasa z kupna takiego zawodnika laduje w systemie gry. Oczywiscie kazdy zawodnik posiada kontrakt i przed uplywem np. 50 dni do konca kontraktu zawodnik taki jesli chce byc sprzedany to placi sie kare tzw odstepnego. Jesli jest ponizej otrzymuje sie pelna kwote za wartosc zawodnika.
Plusy takiego systemu:
1. Koniec z oszustwami, kontami dublami itp.
2. Koniec z zawyżonymi cenami za zawodników którzy nie są tyle warci.
3. Każdy może sprzedać zawodnika i każdy może kupić zawodnika (fart w godzinach nocnych).
4. Zaoszczedzenie kupy czasu ludziom którzy feryfikują konta, transfery itd. (można przekierować ich siły w inne miejsca),
5. Zmniejszenie dysproporcji miedzy ligami. Nowicjusz będzie miał teraz szanse kupić (jesli sie przyczaji) dobrego zawodnika za rozsądne pieniądze, obecnie jest to nie mozliwe.
Minusy:
1. Chyba najwiekszy i najbardziej irytujacy tych co dyktuja warunki na LT - brak mozliwosci manipulacji i sporego zarobku podczas jednego transferu.
Pomysł uważam jest idealny i napewno sprawdzony (zastosowany jest w grze GOALUNITED - manager pilkarski) i sprawdza sie idealnie. Sprzedac zawodnika mozna w kazdej chwili i jest kasa w klubie, a kupic dobrego zawodnika rowniez mozna, ale trzeba sie nameczyc, ale bez zaangazowania nie ma efektów. Nie ma sciem, oszustw itp.
Podejrzewam ze niestety taka wersja LT bedzie wymagala zmiany silnika gry, a przede wszystkim bardzo duzo pracy w napisaniu skryptu zarzadzajacego cala nowa LT. Niemniej jednak dla chcącego rozwijac tą gre napewno jest to do zrobienia , co nie STEFIK ?
Pozdrawiam
Areckis