Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Testy nowego silnika meczowego
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6

Asteck666

(2011-06-22, 15:58:01)Krychu710 napisał(a): [ -> ]Tak a wyobraźcie sobie jak maja się przedostać nowi gracze do wyższych jak ich zawodnicy na stracie maja 0xp? Maja cały skład wymienić? Przecież nikt nie sprzeda punktując zawodników.
Tak prawdę mówiąc zawodnik który ma 18 XP już nie zostanie dogoniony przez zawodników nowych graczy...

No Krychu, to jest naturalne, my gramy którys tam sezon i teraz sie okaże że druzyna z 5 ligi odrazu będzie lepsza od Henrika np??
Wypuszczamy ze szkółki tez mamy XP=0
a stara gwardia nie będzie jexdziła wiecznie
a tu nagle 4 ligowiec bije rekordy toru u E-ligowca
albo u squalla... sam wiesz jaki jest silny z ligi... i co?? zawodnik który pojechał całe 3 biegi w tym sezonie zdobywając łącznie punktów 3... na teście robi sobie rekord toru.... no to jak to tak????
krychu nawet jakby wymienili to tez bedzie ciezko.ale co to za polityka ja jadac ze stefikiem ostatnio w lidze wygralem gdzies do 28 czy jakos tak a na nwoym silniku mialem problem zeby wygrac 4 oczkami.moim zdaniem to za duza rozbieznosc... zastanowmy sie troche nad tym.
to ze rekordy sa bite to normalne bo na tym silniku kazdy kreci lepsze czasy, e-ligowiewc wystawil juniorow a ten 4 ligowiec mial dobrego seniora wiec ze zrobil rekord to normalne bo czasy sa teraz o okolo 3 sekundy lepsze Uśmiech wiec z tym nie byloby problemu bo i tak chcieliscie wyzerowania rekordow, mi nowy silnik sie podoba, moze potrzeba kilka poprawek ale jest Ok, podoba mi sie ze xp nie ma teraz az tak duzego znaczenia ale jest to troche przesadzone w nowym silniku, powinien byc troszke wiekszy wplyw xp na jazde w tym nowym silniku
(2011-06-22, 21:33:04)Asteck666 napisał(a): [ -> ]
(2011-06-22, 15:58:01)Krychu710 napisał(a): [ -> ]Tak a wyobraźcie sobie jak maja się przedostać nowi gracze do wyższych jak ich zawodnicy na stracie maja 0xp? Maja cały skład wymienić? Przecież nikt nie sprzeda punktując zawodników.
Tak prawdę mówiąc zawodnik który ma 18 XP już nie zostanie dogoniony przez zawodników nowych graczy...

No Krychu, to jest naturalne, my gramy którys tam sezon i teraz sie okaże że druzyna z 5 ligi odrazu będzie lepsza od Henrika np??
Wypuszczamy ze szkółki tez mamy XP=0
a stara gwardia nie będzie jexdziła wiecznie
a tu nagle 4 ligowiec bije rekordy toru u E-ligowca
albo u squalla... sam wiesz jaki jest silny z ligi... i co?? zawodnik który pojechał całe 3 biegi w tym sezonie zdobywając łącznie punktów 3... na teście robi sobie rekord toru.... no to jak to tak????

Reasumując to też dodam że w szoku byłem (pierwszy mój test nowego silnika) i niespodzianka (bo jechałem 2 składem), grajek o jakiejś dobrej średniej i będący po pierwszym ligowym mizernym występie bije mi rekord toru (w pogodzie deszczowej). Ok, to testy więc wszystko może się zdarzyć - rekord pobił ale o bagatela chyba 6 lub 7 sekund a to już cięższy przypadek i szykuje się oiom albo psychiatryk Niezdecydowany. Asteck ma rację , zaczynając grę w sm/sw lub co innego jako nowy nie możesz mieć lepszego składu od tych co już grają, musisz budować ekipę, bo bez sensu byłoby dostać na starcie ekipę na mistrza (wtedy każdy zacząłby od nowa hehe), a wracając do tematu to potrzebne są poprawki raczej w nowym silniku - ciężko mi powiedzieć bo 1 składem nie miałem okazji jechać aby mieć porównanie. pzdr
na nastepne testy minimalnie zmniejsze znaczenie skili na rozne nawierzchnie i troche zwieksze wspolczynnik xp z 0,003 na 0,0045. Jak chcecie pojechac jakies test mecze ze mna w tygodniu wieczorem to jestem dostepny na gg.
live-26603

//ok
stefik ja z checia pojade z Toba pierwszym skladem nawet bez XP i IS zeby to dopracowac... jak cos to pisz.Moim zdaniem trzeba to dopracowac i to jak najszybciej.sam w sobie nie ma az taki błędow ale roznice sa za duze....
Wczoraj wspólnie ze Stefikiem odjechaliśmy mecze na 3 różnych nawierzchniach.
Teraz różnice w osiąganych czasach na różnych nawierzchniach są widoczne.
Oto jakie były najlepsze czasy na poszczególnych nawierzchniach:
Twarda :Najlepszy czas dnia 74.59s
Normalna :Najlepszy czas dnia 70.99s
Grząska :Najlepszy czas dnia 66.75s
Również przy zwiększeniu XP jest teraz widoczna różnica w osiąganych czasach.
Dla przykładu czasy:
Michniewicz uzyskiwał czasy 68.65s 68.61s a gdy jego XP zostało zwiększone o 10 to osiągnął czas 67.77s
Olkowicz uzyskiwał czasy 68.33s 68.12s a gdy jego XP zostało zwiększone o 7 to osiągnął czas 67.64s 67.81s
Uważam że nowy silnik jest ok Uśmiech
moim zdaniem co nie zmienia faktu ze za baranowicza dalem ponad 2 banki a teraz na nowym silniku bedzie mi robil 1 pkt to cos nie halo...Niezdecydowany przypomne ze na starym robi zawsze powyzej 10 albo cos kolo tego
(2011-06-24, 18:58:34)Zdunek napisał(a): [ -> ]moim zdaniem co nie zmienia faktu ze za baranowicza dalem ponad 2 banki a teraz na nowym silniku bedzie mi robil 1 pkt to cos nie halo...Niezdecydowany przypomne ze na starym robi zawsze powyzej 10 albo cos kolo tego

moze z gorszymi klubami miales wczesniej mecze Uśmiech

staty mu nie spadly, wiec jak gorzej moze jedzic ?
nie spadly. do tej pory byla brana srednia skilli a w nowej wersji bedzie dany skill na dana nawierzchnie.dlatego jedzie gorzej bo ma jeden lepszy skill a inne gorsze troszke. srednia jest wysoka ale te skille co powinien miec wysokie ma nizsze...
Dziś w trakcie testów dodałem możliwość wystąpienia defektu. Na defekt składa się stan i wytrzymałość motoru. Defekt może wystąpić od stanu 96 i od wytrzymałości 96. Defekt może wystąpić w dowolnym miejscu biegu. Na starcie,1,2,3 kółku.

http://www.speedway-world.pl/i,live-27447 w tym meczu jest to pokazane w końcowych biegach.

Zwiększyliśmy też trochę znaczenie startu na twardej nawierzchni.
dobrze, że defekty będą, ale żeby nie pojawiały się one za często...
Stron: 1 2 3 4 5 6