Zapisane wszystkie powyżej!
Nowy silnik zaczął działać od 7 biegu. Tak?
Tak od 7 biegu mecze idą na nowym silniku
Henrik
Hmm.. ciężko skomentować te testy. Nie wiem co do końca o tym sądzić.
Z jednej strony odczuwalna różnica pomiędzy motorami. Wcześniej różnice nie były aż tak dostrzegalne. I to jest in plus. Moi zawodnicy punktowali lepiej na nowym silniku niż na starym. Czasowo - przynajmniej o 3,5 - 5sek gorzej na bieg (na nowym). Dziwi mnie to o tyle, że na początku wątku często pojawiały się opinie, iż na testowym silniku były bite rekordy torów... U mnie to nie miało miejsca, wręcz przeciwnie - tak jak wspominałem czasówka gorsza.
Jeden ciekawy casus który dość mnie zastanawia:
Dwóch zawodników - obaj startowali na moto 70KM (Stan:100%, wytrzymka:99%, tor twardy (346m)
Pierwszy: T51 P48 St51 K49 XP2 Spr54%
Drugi: T51 P49 St50 K59 XP1 Spr58%
Stary silnik (czasy):
Pierwszy: start:6.97sek bieg:74.92sek
Drugi: start:7.01sek bieg:75.17sek
Dałbym sobie fajkę uciąć, że na nowym silniku Pierwszy będzie miał lepszy czas od Drugiego.... ale:
Nowy silnik (czasy):
Pierwszy: start:7.12sek bieg:79.12sek
Drugi: start:7.22sek bieg:77.95sek
Może coś przeoczyłem??
Pierwszy am lepszy start który decyduje tylko na 1 łuku co widac. Drugi ma o 10 lepsza kondycję co widać w czasie całego biegu. Motor w tej sytuacji ąz tyle nie gra co ta roznia 10 skila.