Oficjalne forum gry Speedway-World

Pełna wersja: Nowy silnik meczowy !!!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Zgadzam się z Selby w 100%.Admini niech przedstawią wyczerpujące konkrety,żeby każdy z graczy mógł dokładnie zrozumieć o co chodzi,a zmiany wprowadzić dopiero od ,,26 SEZONU,, bo faktycznie graczy zamiast przybywać,to ubywa.
Tyle w tym temacie.
(Ps: osobiście uważam,że zby dużo i częste zmiany nic dobrego za sobą ciągną)
Zmiana totalnie nie udana .trzeba będzie zrezygnować po 5 latach gry niestety.
(2018-06-09, 13:00:05)Paweł -Turbina napisał(a): [ -> ]Zmiana totalnie nie udana .trzeba będzie zrezygnować po 5 latach gry niestety.

Dokładnie Paweł te zmiany to niech to szlak jasny trafi człowiek buduje drużynę ,jeździ sparingi a teraz to im sprawność będzie spadać i na ligę to zawodnik nie ma 100% sprawności więc od nowego sezonu to tylko mecz ligowy będzie się liczył żeby powalczyć.
Totalna porażka, która chce doprowadzić do śmierci SW. Zamiast codziennie to mam pojawiać się na SW raz w tygodniu? Ktoś coś z tą sprawnością przekombinowal.
Dlaczego nieudana? Ja uważam, że pomysł jest rewelacyjny, a przynajmniej zarys jego Język
Ja rozumiem to tak, że ta sprawność to nic innego jak Energia w SpS. W każdym biegu ją tracisz. Z informacji podanej jest jeszcze to że dziadki będą więcej tej sprawnosci tracili w biegu niż młodzi zawodnicy, co jest zdecydowanym plusem.

Ale wiadomo, czekam jak reszta na konkretne liczby, kto ile traci w biegu, ile dziennie będzie wzrastało itd Uśmiech

Z samego zarysu z ta sprawnością już widać wiele korzyści taktycznych Uśmiech
A nie tak jak teraz, wystarczyło spojrzeć na wiek zawodników przeciwnika i XP, zeby wiedzieć czy szarpać się w ogóle czy wystawić sobie juniorków na mecz.
Jeszcze tylko dodam że taka zmiana może tylko i wylącznie ożywić tą grę Uśmiech
Oby za ta zmianą nie poszło milion innych, utrudniających, bo co za dużo to niezdrowo Język
No to nic, CZEKAMY NA KONKRETNĄ ROZPISKĘ, JAK TO BĘDZIE WYGLĄDAĆ.
Witam.

wybaczcie że tak długo musieliście czekać na jakieś konkrety, ale.. urlop był.

A teraz do samego pomysłu. Ostatnio czytałem kilka wywiadów z graczami którzy grają w różna managery i, tak samo jak ja, pomału odchodzą od gier które wymagają codziennego logowania tylko w celu utrzymania gotowości zawodnika do jazdy.

zgadza się: sprawność to nic innego jak energia w sps, i podobnie ma działać - im niższa, tym gorzej zawodnik jedzie. Owszem, ktoś podał zarzut że będzie to wymagało logowania raz w tygodniu. Obecnie, przy dobrym ropplanowaniu, też jednym logowaniem można było ogarnąć cały tydzień. Jednakże nie jeżdżąc sparów (ze względu na spadek sprawności) nie będziemy nabijać zawodnikom xp. I do tego właśnie dążymy - kombinowanie (sprawność vs xp) a nie "puste" klepanie sparingów dla 100 sprawności. jeśli ktoś nie będzie chciał jechać sparów będzie miał gotowego pod tym względem zawodnika na mecz ligowy, ale przez to nie będzie podnosił xp - czyli pełna dowolność grania, bez zmuszania do sparów.

proponowane przeliczniki:
Wiek, E/bieg
16 - 2
17 - 2
18 - 2
19 - 3
20 - 3
21 - 3
22 - 4
23 - 4
24 - 4
25 - 4
26 - 5
27 - 5
28 - 5
29 - 5
30 - 5
31 - 6
32 - 6
33 - 6
34 - 6
35 - 6
36 - 6

dzienny zwrot to 10 punktów sprawności. Jak widać coraz trudniej będzie nabijać xp starszym zawodnikom. Otworzy to również więcej kombinacji w meczach ligowych, niż tylko stary koks na rezerwę i wio.
(2018-06-10, 21:20:41)GM_Arek napisał(a): [ -> ]Witam.

wybaczcie że tak długo musieliście czekać na jakieś konkrety, ale.. urlop był.

A teraz do samego pomysłu. Ostatnio czytałem kilka wywiadów z graczami którzy grają w różna managery i, tak samo jak ja, pomału odchodzą od gier które wymagają codziennego logowania tylko w celu utrzymania gotowości zawodnika do jazdy.

zgadza się: sprawność to nic innego jak energia w sps, i podobnie ma działać - im niższa, tym gorzej zawodnik jedzie. Owszem, ktoś podał zarzut że będzie to wymagało logowania raz w tygodniu. Obecnie, przy dobrym ropplanowaniu, też jednym logowaniem można było ogarnąć cały tydzień. Jednakże nie jeżdżąc sparów (ze względu na spadek sprawności) nie będziemy nabijać zawodnikom xp. I do tego właśnie dążymy - kombinowanie (sprawność vs xp) a nie "puste" klepanie sparingów dla 100 sprawności. jeśli ktoś nie będzie chciał jechać sparów będzie miał gotowego pod tym względem zawodnika na mecz ligowy, ale przez to nie będzie podnosił xp - czyli pełna dowolność grania, bez zmuszania do sparów.

proponowane przeliczniki:
Wiek, E/bieg
16 - 2
17 - 2
18 - 2
19 - 3
20 - 3
21 - 3
22 - 4
23 - 4
24 - 4
25 - 4
26 - 5
27 - 5
28 - 5
29 - 5
30 - 5
31 - 6
32 - 6
33 - 6
34 - 6
35 - 6
36 - 6

dzienny zwrot to 10 punktów sprawności. Jak widać coraz trudniej będzie nabijać xp starszym zawodnikom. Otworzy to również więcej kombinacji w meczach ligowych, niż tylko stary koks na rezerwę i wio.

Rozumiem, że chodzi o dni robocze + weekend? Czyli razem 70pkt energii tygodniowo, możesz doprecyzować?
zgadza się: 70 pkt sprawności.

czekam na uwagi, ewentualne zagrożenia itp
Za sobotę tez bedzie zwrot energii 10?
no tak. każdego dnia +10 do sprawności
co mnie obchodzi że dziadek exp 130 sobie nie dobije tego doświadczenia nie jeżdżąc w tygodniu żadnego sparingu skoro w niedzielę mimo olewki właściciela i tak jest gotowy na ligę na 100%? jakiś argument poproszę
dodam jeszcze że jakiś czas temu przy którejś modyfikacji chcieliśmy zmusić graczy do bycia online częściej, odwracamy kota ogonem teraz
(2018-06-10, 22:46:46)Petecki napisał(a): [ -> ]dodam jeszcze że jakiś czas temu przy którejś modyfikacji chcieliśmy zmusić graczy do bycia online częściej, odwracamy kota ogonem teraz

Trafna uwaga, stracą osoby, które rozwijają zespoły na podstawie młodych zawodników. Osoby kupujące najemników wystarczy, że wejdą co niedzielę i z głowy..
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17